Vælg en side

Få hjælp til at designe og skabe digitale løsninger, der formidler jeres budskab og både rammer og virker på målgruppen.

Mikkel Offenberg har hjulpet toneagivende organisationer med at udvikle online kampagner og digitale platforme til børn i grundskolen.

Med en baggrund som lærer og cand.pæd.it. har Mikkel Offenberg en unik indsigt i, hvordan man bruger digitale løsninger i grundskolen. Han kender elevernes digitale kundskaber på de forskellige klassetrin og har en unik viden om, hvordan I gør jeres digitale løsning attraktiv for ledelse, lærere og elever.

Ved siden af sin konsulentvirksomhed er Mikkel Offenberg ansat som digital konsulent på en folkeskole i København. Det betyder, at han har fingeren på pulsen i forhold til den virkelighed, som udspiller sig blandt slutbrugerne og interessenterne.

Mikkel Offenberg går altid i dialog med kunden, så opgaven bliver løst med udgangspunkt i de specifikke ønsker og behov.

[beetech_prolist color=”#0d0c0c” fa=”fa-envelope”][beetech_proli color=”#0d0c0c” fa=”fa-envelope”]Book et møde på: hej@dendigitaleskole.com[/beetech_proli][/beetech_prolist]

[beetech_prolist color=”#0d0c0c” fa=”fa-phone”][beetech_proli color=”#0d0c0c” fa=”fa-phone”]Eller ring: 29 766 877[/beetech_proli][/beetech_prolist]