Vælg en side

Få hjælp til at designe og udrulle digitale løsninger, som er attraktive for børn på de forskellige klassetrin i grundskolen.

Mikkel Offenberg har hjulpet de største virksomheder i Danmark med at udvikle og kvalitetssikre spilplatforme, apps og andre digitale løsninger til børn i grundskolen.

Med en baggrund som lærer og cand.pæd.it. har Mikkel Offenberg en unik indsigt i, hvordan man bruger digitale løsninger i grundskolen. Han kender elevernes digitale kundskaber på de forskellige klassetrin og har en unik viden om, hvordan I gør jeres digitale løsning attraktiv for ledelse, lærere og elever.

Ved siden af sin konsulentvirksomhed er Mikkel Offenberg ansat som digital konsulent på en folkeskole i København. Det betyder, at han har fingeren på pulsen i forhold til den virkelighed, som udspiller sig blandt slutbrugerne og interessenterne.

Mikkel Offenberg går altid i dialog med kunden, så opgaven bliver løst med udgangspunkt i de specifikke ønsker og behov.

[beetech_prolist color=”#0d0c0c” fa=”fa-envelope”][beetech_proli color=”#0d0c0c” fa=”fa-envelope”]Book et møde på: hej@dendigitaleskole.com[/beetech_proli][/beetech_prolist]

[beetech_prolist color=”#0d0c0c” fa=”fa-phone”][beetech_proli color=”#0d0c0c” fa=”fa-phone”]Eller ring: 29 766 877[/beetech_proli][/beetech_prolist]