Få hjælp til at klæde elever, lærere og forældre rigtigt på til de mange digitale muligheder og udfordringer i skolen.

[beetech_prolist color=”#333131” fa=”fa-circle”] [beetech_proli color=”#333131″ fa=”fa-circle”]Har I behov for at styrke fagligheden og læringspotentialet i undervisningen med digitale teknologier?[/beetech_proli] [beetech_proli color=”#333131″ fa=”fa-circle”]Har I behov for hjælp til at skabe digitale undervisningsforløbsærligt tilrettelagt elever på de forskellige klassetrin? [/beetech_proli] [beetech_proli color=”#333131″ fa=”fa-circle”]Har I behov for sparring til jeres digitale retning og hjælp til at opkvalificere personalet?[/beetech_proli] [/beetech_prolist]

Mikkel Offenberg deltager som oplægsholder på pædagogiske dage, ligesom han holder foredrag og workshops om digital dannelse og teknologiforståelse for forældre, lærere, ledelse og forvaltning.

[beetech_pronotice layout_notice=”layout-3″ notice_bg_color=”#d1c132″ fa_class_notice=”fa-quote-right”]“Jeg må endnu engang anbefale Mikkel. Han ved hvad han taler om, og han er en fremragende formidler for elever, forældre, personale og forvaltninger!

Lars Aaberg, Skoleleder, Skolen på Strandboulevarden[/beetech_pronotice]

Med en baggrund som lærer og cand.pæd.it. har Mikkel Offenberg en unik indsigt i, hvordan man bruger digitale løsninger i grundskolen. Ved siden af sin konsulentvirksomhed er Mikkel Offenberg ansat som digital vejleder på en folkeskole i København. Det betyder, at han har fingeren på pulsen i forhold til den virkelighed, som udspiller sig blandt elever, lærer og ledelse.

Mikkel Offenberg går altid i dialog med skolerne, så opgaven bliver løst med udgangspunkt i de specifikke ønsker og behov.

[beetech_prolist color=”#0d0c0c” fa=”fa-envelope”][beetech_proli color=”#0d0c0c” fa=”fa-envelope”]Book et møde på: hej@dendigitaleskole.com[/beetech_proli][/beetech_prolist]

[beetech_prolist color=”#0d0c0c” fa=”fa-phone”][beetech_proli color=”#0d0c0c” fa=”fa-phone”]Eller ring: 29 766 877[/beetech_proli][/beetech_prolist]