Få hjælp til at klæde elever, lærere og forældre rigtigt på til de mange digitale muligheder og udfordringer i skolen.

Mikkel Offenberg deltager som oplægsholder på pædagogiske dage, ligesom han holder foredrag og workshops om digital dannelse og teknologiforståelse for forældre, lærere, ledelse og forvaltning.

Med en baggrund som lærer og cand.pæd.it. har Mikkel Offenberg en unik indsigt i, hvordan man bruger digitale løsninger i grundskolen. Ved siden af sin konsulentvirksomhed er Mikkel Offenberg ansat som digital vejleder på en folkeskole i København. Det betyder, at han har fingeren på pulsen i forhold til den virkelighed, som udspiller sig blandt elever, lærer og ledelse.

Mikkel Offenberg går altid i dialog med skolerne, så opgaven bliver løst med udgangspunkt i de specifikke ønsker og behov.

[beetech_prolist color=”#0d0c0c” fa=”fa-envelope”][beetech_proli color=”#0d0c0c” fa=”fa-envelope”]Book et møde på: hej@dendigitaleskole.com[/beetech_proli][/beetech_prolist]

[beetech_prolist color=”#0d0c0c” fa=”fa-phone”][beetech_proli color=”#0d0c0c” fa=”fa-phone”]Eller ring: 29 766 877[/beetech_proli][/beetech_prolist]